به گزارش امین، وی با بیان اینکه کیفیتبخشی به آموزش باید دغدغه اصلی باشد، اظهار داشت: نباید دانشآموزان قربانی تصمیمگیریهای غیرکارشناسی شوند. توسعه رشتهها بدون فراهم بودن امکانات، نگرانکننده و آسیبزاست. مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، کمبود نیروی انسانی، فرسودگی فضاهای آموزشی، و نبود تعادل میان مدرسه، دانشآموز و اولیا را از مهمترین مشکلات موجود […]
به گزارش امین، وی با بیان اینکه کیفیتبخشی به آموزش باید دغدغه اصلی باشد، اظهار داشت: نباید دانشآموزان قربانی تصمیمگیریهای غیرکارشناسی شوند. توسعه رشتهها بدون فراهم بودن امکانات، نگرانکننده و آسیبزاست.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، کمبود نیروی انسانی، فرسودگی فضاهای آموزشی، و نبود تعادل میان مدرسه، دانشآموز و اولیا را از مهمترین مشکلات موجود برشمرد و گفت: حل این مسائل نیازمند مطالعه تخصصی و همکاری بیننهادی است.
کلبادینژاد همچنین خواستار استفاده حداکثری از ظرفیتهایی نظیر مولدسازی، مشارکت خیرین، و بهرهبرداری گردشگری و تجاری از فضاهای آموزشی بلااستفاده شد و تأکید کرد:جانمایی درست مدارس و بومیسازی نیروی انسانی باید با نگاه بلندمدت دنبال شود.
منبع خبر «فائزه نصرتی» است و پایگاه خبری _تحلیلی امین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد ( 423328 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره 09141143384 پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری _تحلیلی امین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.