در نشست مدیران و رؤسای ادارات گازرسانی شهرستانهای استان مازندران، مدیرعامل شرکت گاز استان، بر لزوم اهتمام ویژه به وصول مطالبات و تعامل سازنده با مشترکین تأکید کرد.
به گزارش امین نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان مازندران، هژبر جوادی با بیان اینکه همکاری، همدلی و پاسخگویی صحیح به مشترکین از ارکان اصلی خدمترسانی مطلوب است، گفت: تمام همکاران باید با دقت، احترام و تسلط کامل به فرآیندها، پاسخگوی پرسشها و درخواستهای مردم باشند تا هیچ مراجعهای بدون نتیجه نماند.
مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به اهمیت مدیریت وصول مطالبات افزود: یکی از شاخصهای مهم ارزیابی عملکرد ادارات، میزان موفقیت در وصول بدهی مشترکین است. برخی از شهرستانها در این زمینه عملکرد مطلوبی داشتهاند و لازم است سایر ادارات نیز با بهرهگیری از این تجربه موفق، روشهای نوینتر و مؤثرتری را در پیش گیرند.
وی تأکید کرد: مدیریت دقیق مطالبات و پیگیری مستمر آن، نه تنها موجب تقویت منابع مالی شرکت میگردد، بلکه نقش مهمی در استمرار خدماترسانی پایدار و توسعه طرحهای گازرسانی ایفا میکند.
منبع خبر «فائزه نصرتی» است و پایگاه خبری _تحلیلی امین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد ( 426548 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره 09141143384 پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری _تحلیلی امین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری _تحلیلی امین در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.