جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ /
روایت معاون رئیس جمهور از دو اتفاق مثبت و مهم برای مردم استان سمنان هشدار رگبار باران و بارش تگرگ در برخی استان‌های کشور دره خرم‌آباد و روستای بیشه در شرف ثبت جهانی هستند  یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد اولین نشای برنج در مازندران انجام شد بقیع را باید به عنوان یک نشان بین‌المللی در جهان معرفی کرد نقاط حادثه خیز جاده قیدار – ابهر در کوتاه مدت رفع می‌شود پالایشگاه گاز ایلام در مسیر تحقق جهش تولید رکورد کم‌نظیر داور خوزستانی در کشتی قهرمانی آسیا سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد وزیر جهاد: طرح‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری پشتوانه‌ طرح کاشت یک میلیارد درخت است مخبر: دنبال تنش نیستیم ولی اگر رژیم صهیونیستی مرتکب خطا شود،به شدت پاسخ می‌دهیم سامورایی‌ها با شمشیر کند به آسیا آمدند/ شکست ژاپن برابر قرقیزستان کمیته انضباطی لیگ یکی‌ها را نقره داغ کرد دستگاه‌های اجرایی به تکالیف مرمتی بناهای تاریخی عمل کنند آموزش روش های جدید تامین مالی به فعالان اقتصادی ضروری است دستگیری و احضار اعضای باند تولید و انتشار محتوای مبتذل دربوشهر مینی‌بوس دانش‌بنیان بین شهری و ماده تصفیه روغن خوراکی رونمایی شد تحریم‌های جدید وزارت خزانه‌داری آمریکا علیه ایران پرونده ثبت جهانی روستای گردشگری بیشه آماده ارسال‌ شد
۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۸

مجید چگنی در دومین نشست کمیته ویژه وصول مطالبه‌ها در سال ۱۴۰۳ که با هدف ارائه گزارش وضع مطالبات شرکت‌های گاز استانی در سال ۱۴۰۲ و بررسی چالش‌ها و تمهیدات پیش‌بینی‌شده برای امسال برگزار شد، با اشاره به نقش مهم وصول مطالبه‌ها بر تأمین مالی طرح‌های توسعه‌ای کشور و تأمین رفاه عمومی با اتخاذ رویکرد جهادی برای وصول بدهی مشترکان با اولویت ابربدهکاران تأکید کرد. ارائه مستمر خدمات دولت، رونق اقتصادی کشور در طرح‌ها و پروژه‌های زیرساختی، منوط به تأمین منابع مالی است و یکی از اجزای مطلوب مصادیق آن توجه به وصول مطالبات است. مدیران‌عامل شرکت‌های گاز استانی به ‌عنوان رئیس کمیته وصول مطالبه‌ها در استان و مدیران مالی این شرکت‌ها به‌عنوان دبیر کمیته، اهتمام ویژه‌ای به تحقق وصول مطالبه‌ها داشته باشند.

۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۴

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: حمله ایران علیه اسراییل در ۱۳ آوریل بی‌سابقه بود. هیچ گاه، پیشتر اتفاق نیفتاده بود. اولین باری است که ایران به طور مستقیم از خاک خود اسراییل را با صد‌ها پهپاد و موشک هدف قرار می‌دهد.

۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۲

رییس جمهور آمریکا اعلام کرد که ظرف ساعات آینده کمک های این کشور به اوکراین و اراضی اشغالی ارسال می شود.

۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۹

ناصر کنعانی با اشاره به مذاکرات و رایزنی‌های قبلی فی مابین ایران و کویت تصریح کرد: به کویت توصیه می‌کنیم از مسیر نادرست هیاهوی رسانه‌ای در این موضوع اجتناب نموده و به جای آن به مذاکرات فنی و حقوقی برگردد که بهترین و مناسب‌ترین مسیر برای رسیدگی به موضوع است.

۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۷

سخنگوی دولت روحانی طی یادداشتی با انتشار یک خاطره شخصی از دوران مسئولیت، به مدیران توصیه کرد فعلا تصمیمی نگیرند تا اوضاع بدتر نشود.

۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۵

یک نماینده مجلس گفت: آژانس یک بار هم که شده گزارشی واقعی ارائه دهد تا در آن صورت قدری اعتماد حکومت و ملت ایران را به دست آورد.

۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۳

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار هزاران نفر از کارگران، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند و گفتند: حال خوب جامعه کارگری، حال ملت را هم خوب خواهد کرد.

۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۰

انتشار خبر حکم اعدام توماج صالحی موجی از واکنش‌ها و اظهارنظرها را در فضای مجازی به همراه داشته است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۳

در حالی خبر تنبیه دانش‌آموز مرزن‌آبادی در فضای مجازی دست به دست می‌شود که با واکنش‌های مختلفی از سوی کاربران و خانواده دانش آموزان همراه شده است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۶

تهران- ایرنا- معاون اجرایی رییس جمهور از بهره‌برداری از ده‌ها طرح اقتصادی و عمرانی و اختصاص اعتبار جدید ۹ هزار میلیارد تومانی با عنوان دو اتفاق مثبت برای استان سمنان خبر داد.

قیمت لحظه ای ارز و طلا ریال
اوقات شرعی
خبرخوان | اخبار زنده
سینمای جهان
علم و فناوری
فیلم
وضعیت بازار بورس : بسته
تعداد معاملات : 371,877
حجم معاملات : 13,006B
ارزش معاملات: 90,371B
ارزش بازار : 79,606,165B
تعداد نماد مثبت : 264
تعداد نماد منفی : 192
شاخص کل بورس

2,304,325.88
946.69      0.04%
1403/02/05   16:37
شاخص کل فرابورس

25,605.12
116.18      0.46%
1403/02/08   19:36
وضعیت بازار فرابورس : بسته
تعداد معاملات : 223,918
حجم معاملات : 8,774B
ارزش معاملات : 80,354B
ارزش بازار : 14,140,492B
تعداد نماد مثبت : 221
تعداد نماد منفی : 125