مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه ساری گفت : این جشنواره با حضور روابط عمومی های مناطق ۳۷ گانه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در محورهای مردم داری ، ارتباط با رسانه ، مدیریت سایت ، تبلیغات و انتشارات ، فیلم ، عکس ، کار خلاقانه و نوآوری مورد ارزیابی قرار گرفت .
به گزارش امین، عباس خلیل پور مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری بیان کرد : اولین جشنواره روابط عمومیهای برتر در تالار همایشهای شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران با حضور کرامت ویس کرمی مدیرعامل این شرکت ، مسئولان و کارشناسان روابط عمومی مناطق ۳۷گانه و همچنین پیشکسوتان ، اساتید و متخصصان مجموعه صنعت نفت برگزار شد .
وی افزود : میهمان ویژه این جشنواره مجید بوجارزاده مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت بود که با ایراد سخنانی برنامهریزی برای ارتباط مؤثر با افکار عمومی را مورد تأکید قرارداد و تعامل مؤثر با رسانهها و ذینفعان درونسازمانی و برونسازمانی را جزء وظایف و مأموریتهای روابط عمومیها برشمرد .
مجید بوجارزاده ضمن تاکید بر اینکه باید روایتگر اول در حوزه درج اخبار و اطلاعات مرتبط باشیم ، اجرای مانورهای رسانهای و انسجام در درون و برون سازمان با برنامهریزی و ارتباطات گسترده را در دستور کار قرار داد .
مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت با تأکید بر نقش حیاتی روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی در شرایط ناترازی مصرف سوخت کشور گفت: با توجه به ارتباط مستقیم شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی با مردم، روایت نخست رویدادها و نیز ارتباط موثر با مشتریان ، ذینفعان و رسانهها باید سرلوحه کار روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی قرار گیرد .
بوجارزاده شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی را از قدیمیترین بخشهای صنعت نفت و حلقه نخست ارتباطی بین مردم و صنعت نفت دانست و اظهار کرد : بالاترین نقطه اتصال شرکت با مردم در حوزه مصرف فرآوردهها ، شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی است و این ارتباط اولیه با مردم ، به ویژه در شرایط ناترازی سوخت ، نقش و وظایف این شرکت را بسیار حساس میکند و نقش روابط عمومی به عنوان بازوی اصلی صنعت نفت را برجستهتر میکند .
بوجارزاده همچنین بر لزوم اجرای مانورهای رسانهای به ویژه در روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی برای انجام تمرین مدیریت بحران در شرایط مناسب ، گفت: اگر تمرین نکنیم ، سیستم مدیریتی ما نیز دچار مشکل میشود، بنابراین لازم است که از قبل مسائل را بشناسیم و براساس پروتکل مدیریت بحران ، برنامهریزی داشته باشیم .
عباس خلیل پور اذعان کرد : در ادامه نخستین جشنواره روابط عمومی های برتر شرکت ، روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری در بین ۳۷ منطقه به عنوان روابط عمومی برتر شناخته شد .
خلیل پور تاکید کرد : روابط عمومی منطقه ساری با تلاش و کار تیمی با کارشناسان مجرب به عنوان روابط عمومی برتر معرفی شده و همچنین در ارزیابی کارشناسان روابط عمومی های ۳۷ منطقه ، سید مجید جعفرزادگان به عنوان کارشناس برتر معرفی شد .
در اختتامیه این جشنواره روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری در بخش فیلم نیز مقام کسب کرد .
رئیس روابط عمومی منطقه ساری توضیح داد : روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری از سال ۱۳۹۵ تا کنون در ارزیابی هایی که به صورت سه ماهه ، شش ماهه و سالانه از سوی روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران انجام می پذیرد ، رتبه اول را در کارنامه خود دارد که با حمایت مدیر منطقه و تعامل خوب واحدهای شرکت به ثمر نشست.
منبع خبر «فائزه نصرتی» است و پایگاه خبری _تحلیلی امین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد ( 362696 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره 09141143384 پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری _تحلیلی امین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
برچسب های :
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری _تحلیلی امین در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.