شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه ساری در نیمه نخست سال جاری به ۳۵۲ شکایت ثبتشده در سامانه ۰۹۶۲۷ رسیدگی کرد. از این تعداد، ۹۸ درصد در کوتاهترین زمان ممکن پاسخ داده شد و تنها ۲ درصد در حال تکمیل مراحل پاسخگویی هستند.
به گزارش امین، تورج امانی، مدیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه ساری، با تأکید بر اصل پاسخگویی و مسئولیت اجتماعی اظهار داشت: رسیدگی و پاسخگویی سریع و دقیق به شکایات مردمی نه تنها یک تکلیف اداری، بلکه رسالتی اجتماعی است که به بهبود مستمر خدمات، افزایش اعتماد عمومی و رضایتمندی مشتریان کمک میکند.
امانی افزود: این دستاورد در چارچوب سیاستهای کلان وزارت نفت، گامی مؤثر در جهت ارتقای نظام خدمترسانی، پاسخگویی و نهادینهسازی فرهنگ شفافیت است.
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه ساری،
آیت منطقه با شعار “ما میشنویم” از هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت استقبال کرده و همکاری مردم در انتقال ضعفها و قوتها را موجب تسریع در خدمترسانی میداند.
مردم میتوانند صدای خود را از طریق سامانه ۰۹۶۲۷ یا تلفن ۳۳۲۷۰۱۳۸-۰۱۱ به شرکت برسانند.
منبع خبر «فائزه نصرتی» است و پایگاه خبری _تحلیلی امین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد ( 423266 ) را همراه با ذکر موضوع به شماره 09141143384 پیامک بفرمایید.با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه پایگاه خبری _تحلیلی امین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.