شهردار تبریز: ظرفیت‌های فرهنگی و تاریخی تبریز، در خدمت غنای برنامه‌های تولیدی رسانه ملی است

شهردار تبریز با اشاره به ظرفیت‌های چشمگیری که در پیوند رسانه‌ها با حوزه گردشگری، مطرح است، گفت: «تبریز ۲۰۱۸» با حمایت رسانه‌ها، می تواند یکی از موفق‌ترین دوره‌های گردشگری کشور باشد.

به گزارش شهریار، مهندس ایرج شهین‌باهر در حاشیه نشست تخصصی توسعه گردشگری شهری، در گفتگو با خبرنگاران خبرگزاری صداوسیما، شبکه جهانی جام جم و باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: فرهنگ و تاریخ تبریز، همواره نقش پررنگ در جهت‌دهی کشور داشته و امتیاز ویژه‌ای برای رسانه ملی است تا از این رهگذر، برنامه‌های تولیدی خود را با غنای بیشتری تقدیم مردم کند.
وی اضافه کرد: پوشش رسانه‌ای جاذبه‌های تاریخی و طبیعی تبریز، تعامل دو طرفه‌ای است که نتایج آن، در خدمت اهداف کلان گردشگری کشور است.
شهین‌باهر ادامه داد: «تبریز ۲۰۱۸» یک عنوان صرفاً محلی و تقویمی نیست، بلکه یک فرصت ملی و بین‌المللی برای گردشگری کشور است که با تلاش‌های چندین ساله، نصیب این شهر شده و در صورت حمایت برنامه‌سازان رسانه‌ملی می‌تواند مسیر جدیدی در گردشگری کشور، ترسیم کند.