شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ /
روایت معاون رئیس جمهور از دو اتفاق مثبت و مهم برای مردم استان سمنان هشدار رگبار باران و بارش تگرگ در برخی استان‌های کشور دره خرم‌آباد و روستای بیشه در شرف ثبت جهانی هستند  یارانه دهک های چهارم تا نهم واریز شد اولین نشای برنج در مازندران انجام شد بقیع را باید به عنوان یک نشان بین‌المللی در جهان معرفی کرد نقاط حادثه خیز جاده قیدار – ابهر در کوتاه مدت رفع می‌شود پالایشگاه گاز ایلام در مسیر تحقق جهش تولید رکورد کم‌نظیر داور خوزستانی در کشتی قهرمانی آسیا سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد وزیر جهاد: طرح‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری پشتوانه‌ طرح کاشت یک میلیارد درخت است مخبر: دنبال تنش نیستیم ولی اگر رژیم صهیونیستی مرتکب خطا شود،به شدت پاسخ می‌دهیم سامورایی‌ها با شمشیر کند به آسیا آمدند/ شکست ژاپن برابر قرقیزستان کمیته انضباطی لیگ یکی‌ها را نقره داغ کرد دستگاه‌های اجرایی به تکالیف مرمتی بناهای تاریخی عمل کنند آموزش روش های جدید تامین مالی به فعالان اقتصادی ضروری است دستگیری و احضار اعضای باند تولید و انتشار محتوای مبتذل دربوشهر مینی‌بوس دانش‌بنیان بین شهری و ماده تصفیه روغن خوراکی رونمایی شد تحریم‌های جدید وزارت خزانه‌داری آمریکا علیه ایران پرونده ثبت جهانی روستای گردشگری بیشه آماده ارسال‌ شد
۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷

مدیرعامل شرکت مس سونگون از تامین هزینه حفاظت و مرمت کتیبه تاریخی «اورارتویی سیقین دل» ورزقان توسط این شرکت خبر داد.

۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۴

مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با انتقاد شدید از رفتار اسرائیل در جنگ غزه گفت غزه مثل سطح ماه شده است و هیچ امکاناتی برای زندگی ندارد.

۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۲

از زمان امضای موافقت‌نامه «سایکس پیکو» در سال ۱۹۱۶ میان پاریس و لندن؛ عراق، بحرین، و اردن فعلی به‌ عنوان جغرافیای تحت نظر بریتانیا شناخته شد و بر همین اساس از بدو به وجود آمدن اردن در دهه ۲۰، و پس از اعلام استقلال در میانه دهه ۴۰ میلادی نیز، لندن بر سیاست‌های اردن نظارت دارد.

۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۹

«جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا در مقاله ای که در وال‌استریت‌ژورنال منتشر شد، مدعی شد: اگر ایران حملاتش علیه اسرائیل را گسترش دهد، آمریکا نیز وارد این درگیری خواهد شد. اسرائیل فناوری و آموزش لازم برای دفاع از خود را دارد.

۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷

سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن رد ادعا‌های بی‌اساس و غیرمستند مندرج در حکم منتشره از سوی دادگاه کیفری فدرال آرژانتین در ارتباط با پرونده «لاپوشانی مستندات مربوط به پرونده آمیا»، این اقدام را معطوف به اهداف و اغراض سیاسی دانست و آن را محکوم کرد.

۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۵

در حال حاضر لایحه حجاب و عفاف بین مجلس و شورای نگهبان و مجمع تشخیص است که در حال اصلاحات است.

۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲

رئیسی خاطرنشان کرد: مشارکت مردم باید با سازوکارهایی همراه باشد؛ یکی از جلوه‌های این سازوکار تعاونی‌ها هستند که می‌توانند به اقتصاد کشور کمک کنند.معاونت تعاون وزارت رفاه و بخش‌های دیگر از تعاونی‌ها بدانند امسال یکی از جلوه‌های مهم مشارکت مردم، میدان دادن به تعاونی‌ها است.

۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۹

بازگشت دوباره گشت ارشاد به خیابان ها آن هم در شرایطی که شاخ و شانه کشیدنهای اسرائیل هنوز تمام نشده و پس از عملیات وعده صادق در حال راضی کردن هم پیمانانش برای حمله مجدد به مواضع کشورمان است، باعث شگفتی فراوان است. آن هم در حالی که قانون حجاب پس از رفت و برگشت های مکرر به مجلس و شورای نگهبان هنوز به تصویب نرسیده است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۳

در حالی خبر تنبیه دانش‌آموز مرزن‌آبادی در فضای مجازی دست به دست می‌شود که با واکنش‌های مختلفی از سوی کاربران و خانواده دانش آموزان همراه شده است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۶

تهران- ایرنا- معاون اجرایی رییس جمهور از بهره‌برداری از ده‌ها طرح اقتصادی و عمرانی و اختصاص اعتبار جدید ۹ هزار میلیارد تومانی با عنوان دو اتفاق مثبت برای استان سمنان خبر داد.

قیمت لحظه ای ارز و طلا ریال
اوقات شرعی
خبرخوان | اخبار زنده
اقتصاد ایران

خطای استراتژیک ایرانی‌ها در تجارت با ارمنستان

سینمای جهان
علم و فناوری
فیلم
وضعیت بازار بورس : باز
تعداد معاملات : 379,466
حجم معاملات : 11,576B
ارزش معاملات: 72,760B
ارزش بازار : 78,945,669B
تعداد نماد مثبت : 410
تعداد نماد منفی : 42
شاخص کل بورس

2,284,004.39
75790.32      3.43%
1403/02/01   12:25
شاخص کل فرابورس

25,208.61
593.16      2.41%
1403/02/01   12:25
وضعیت بازار فرابورس : باز
تعداد معاملات : 173,710
حجم معاملات : 4,005B
ارزش معاملات : 50,863B
ارزش بازار : 13,921,629B
تعداد نماد مثبت : 285
تعداد نماد منفی : 49