افزایش میل جنسی با مصرف میوه ها و خوراکی هایی که میل جنسی را افزایش می‌دهند و استفاده از دمنوش های توصیه شده در طب سنتی سالم ترین و کم عارضه ترین روش این مهم است. مصرف سبزی‌هایی چون تره، پیاز و شاهی به این دسته از افراد توصیه می‌شود. استفاده از گوشت گوسفند، میگو، زنجبیل، مربای شقاقل، شلغم، هویج زرد ایرانی (زردک)، نخود و لوبیا (به ویژه نخود) برای رفع بی‌میلی ناشی از سردی مزاج توصیه می شود. خوردن تخم مرغ عسلی به صورتی که سفیده آن کاملا پخته و زرده به حالت نیم بند باشد نیز برای این مشکل مفید است.

در این گزارش، برخی میوه‌هایی را که باعث تغییر در میل جنسی شما می‌شوند، ذکر می‌کنیم:

هندوانه :
هندوانه یکی از غنی ترین منابع طبیعی ال-سیترولین است، یک نوع اسید آمینه که می تواند نعوظ شما را سخت تر کند. به این دلیل که ال-سیترولین در بدن به ال-آرژنین تبدیل می شود. مانند قرص آبی کم رنگ ال-آرژینین و باعث تولید نیتریک اکسید می شود که جریان خون را در آلت تناسلی افزایش می دهد و باعث تقویت نعوظ می شود.

سیب :
خوردن روزانه سیب تنها شما را از دکتر رفتن دور نگه نمی دارد، بلکه به افزایش توانایی جنسی شما نیز کمک می کند. به دلیل وجود سطح بالای کورستین، که یک فلاونوئید آنتی اکسیدان که در بهبود توان جنسی نقش مهمی ایفا می کند. از آنجایی که بدن در طول رابطه جنسی تغییرات فیزیکی دارد -افزایش ضربان قلب، سوخت و ساز، سوختن کالری و انقباض عضلانی – می‌تواند توان را با افزایش وقتتان در رختخواب تطبیق دهد.

ماده خارق العاده موجود در سیب می‌تواند به تولید میتوکندری های جدید در سلول های بدن کمک کند و ظرفیت اکسیداتیوی را افزایش دهد، که نشان دهنده حداکثر میزان اکسیژنی است که ماهیچه های شما می توانند از آن استفاده کنند. کورستین همچنین می تواند از انتشار کورتیزون جلوگیری کند، که باعث شکستگی عضلات می شود، به این معنی است که شما بدون احساس خستگی و درد می توانید رابطه طولانی تری داشته باشید.

موز:
این ماده جنسی میتواند به شما کمک کند تا بیشتر پیش بروید. این به این دلیل است که این میوه گرمسیری غنی از کربوهیدرات های ساده است و انرژی و پتاسیم شما را فراهم می کنند، تا بتوانید به کار خود ادامه دهید.مواد معدنی آرامش بخش عضله ها، مانع از گرفتگی عضلات و اسپاسم عضلانی می شود که، ممکن است مانع رابطه جنسی شما شود.

آووکادو :

اضطراب و استرس باعث کاهش میل جنسی می‌شود و می‌تواند در طول رابطه جنسی باعث طولانی تر شدن شود. کمبود ویتامین B و مواد مغذی که سلولهای مغز و اعصاب را حفظ می کنند، می تواند فشار بیشتری را وارد کند.

آووکادو نه تنها غنی از ویتامین های B( که تسکین دهنده استرس است)، بلکه منبع چربی مونوس نیز است، که به جریان خون به کل بدن، از جمله آلت تناسلی کمک می کند.

 کدو تنبل:
دانه های کدو تنبل، منابع روی و منیزیم هستند، دو ماده ضروری برای افزایش سطح تستوسترون، به ویژه هنگامی که باهم ترکیب می‌شوند. منیزیم به طور خاص، التهاب رگ های خونی را کاهش می‌دهد که موجب افزایش جریان خون و سپس برانگیختگی می شود. دانه ها، منبع غنی از اسیدهای چرب غیر اشباع هستند که نشان داده شده حاوی پروستاگلندین هستند و موجب افزایش هورمونی می شود که نقش مهمی در میل جنسی دارد و توان جنسی شما را افزایش می دهد.

کرفس :
باعث آزاد شدن هورمونی در عرق و بوی بدن مردان می‌شود که زنان را به خود جذب می‎‌کند. اسفناج و سایر سبزیجات سبز برگ به خصوص بروکلی برای افزایش و قوای میل جنسی موثر هستند. محققان دانشگاه هاروارد بعد از انجام مطالعات بر روی ۴۶۰۰۰ مرد به نتیجه مثبت در عملکرد این مواد غذایی در افزایش میل جنسی پی بردند.