با گذشت بیش از دو هفته از آغاز فصل نقل‌انتقالات فوتبال کشور، تراکتور و ماشین‌سازی به عنوان دو نماینده دیار آذربایجان وضعیت متفاوتی در این پنجره از نقل‌وانتقالات دارند.

تراکتور که در آخرین بازی فصل خود موفق به کسب قهرمانی جام حذفی و سهمیه مستقیم آسیایی شد، از آن روز در خاموشی به سر می‌برد و حتی تکلیف سرمربی این تیم برای فصل آینده معلوم نیست.

تراکتوری‌ها با احتمال محرومیت ساکت الهامی به دنبال جایگزین برای این سرمربی هستند و با گزینه‌های مدنظر خود نیز مذاکراتی انجام داده‌اند که فعلا این مذاکرات به نتیجه نرسیده است.

شنیده می‌شود مسئولان این تیم علیرغم نامشخص بودن وضعیت کادرفنی‌شان با چند بازیکن به توافق ضمنی دست یافته و منتظر تعیین تکلیف نیمکت خود هستند تا از نفرات جدیدشان رونمایی کنند!

در سوی دیگر جدایی تنها یک بازیکن از جمع سرخ‌پوشان قطعی شده و رشید مظاهری که سرانجامِ یک فصل حضورش در تبریز به فسخ قرارداد و شکایت کشید، به تیم استقلال پیوست.

ماشین‌سازی تیم قدیمی فوتبال تبریز اما پس از انتقالی که در مالکیت‌ این تیم صورت پذیرفت، خیلی زود سرمربی جدید خود را معرفی و کارش را در بازار نقل‌وانتقالات شروع کرد.

سبزقبایان تا این لحظه 7 خروجی و ۴ ورودی داشته‌‌اند و با توجه به جدایی بازیکنان اصلی فصل گذشته، می‌توان گفت این تیم به دنبال فراموشی لیگ کابوس‌وار نوزدهم و حضور در لیگ بیستم با سیمای جدید است.

نکته جالب در مورد این تیم تبریزی در مورد نفرات تازه‌واردش است که همگی از تیم‌های دسته اولی جذب شده‌اند و ماشین‌سازان هنوز از سهمیه لیگ برتری خود استفاده نکرده‌اند.

درگوشی ما حاکی است، ماشین‌سازی امیدوار به حذف قانون منع جذب بازیکنان خارجی بوده و درهمین راستا می‌خواهد از خیر چند سهمیه لیگ برتری بگذرد تا جای خالی برای سهمیه فیفا داشته باشد!

انتهای پیام/